Kızlar bugün muaynem vardı . 21+5 Başakşehir Çam ve Sakura Hastanesi’nde Adnan Şar hocaya takipliyim . Bu zamana kadar öyle sıkıntı yaşamadım. Ayriyetten de Bağcılar medipol mega Hastanesi’ne gidiyorum 2 ayda 1 felan . Doktor bugün ayak üstü baktı resmen bebeği göstermedi cinsiyet sordum ona biz bakmıyoruz dedi . Boy kilo bişey söylemedi bile haftasıyla uyumlumu diye bile ben sordum bu nedir böyle daha da devlete adım atmam heralde testleri burada yaptırıyorum genelde . 23 haftalık gozukuyisun detaylı ultrason için 1 haftam var ama randevu bulamazsın napicaksin felan diyor . Şaştım kaldim öyle dalga geçer gibi .