PremsesAnnesii bir kere özlem hanıma gittim ama ne beni ne eşimi tatmin etmedi belki gününde değildi genelde sada Dr lari muayene konusunda iyi ama doğumu sezeryanci diye duyuyorum çevremde bı çok arkadaşım ve akrabam orda yaptı ama bir tane bile normao yapan görmedim belki benim çevreme gelmedi