Arkadaşlar merhaba. Son adet tarihim 6 kasım, fakat ilk muayenemi yapan doktorum geç döllenme olduğu için adet tarihimi 15 kasım olarak değiştirdiğini nereye gidersem gideyim son adet tarihi olarak 15 kasımı söylemem gerektiğini belirtti. Daha sonra evime yakın olduğu için başka bir doktorla devam etmeye başladım. Şimdiki doktorum da 6 kasımı baz aldı ve farkın kapandığını söyledi😏Adet tarihime göre 39+5 haftalık hamileyim. Geç döllenmeye göre 38+3 olarak gözüküyorum… Sorum şu; bebeğim doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş. Sancımda herhangi bir doğum belirtim de yok. Suyum da %50 azalmış. Doktorum pazartesiye kadar bekleyelim dedi duruma göre sezaryene alacakmış. Başına böyle bir şey gelen ya da duyan var mı ? Benim kafamı karıştıran geç döllenme tarihi, adet tarihine göre alınırsa erken alınmış olur mu? Kusura bakmayın çok uzun oldu. Umarım anlatabilmişimdir, hakkınızı helal edin…