Emel29 Kızlar 34+3 hamileyim kasıklarımda ağrı hissediyorum benekte cok hareketli tekmeliyor canımı acıtıyor normal mi sizce?
Abdbahar Emel29 bende 32 yim ve Benimde kasıkk ağrım çok fazla üşüttüğümü düşünüyorum sıcaktan sürekli suyun içindeyim diye
Minikmucizem1 Ya kasık ağrısı kanala giriodur çocuk falan diiyolar ama bilmiyorm korkulacak bsy yok da doğum sancısı falan olablr yalancı diyolar ya ondan salı günü gidecem bende hastane ye
Emel29 Minikmucizem1 çok hafif kramp giriyomuş gibi uzanıyorm geçiyo salı günü hastaneydim iki hafta sonra gel dedi bi sıkıntı yoktu kanala inse görürdü herlde çatı muayenesi fakan da yapmadı