Fulyabaykan Kızlaaar merhabaaa 25+0 dan selamlaaar bio oil kullanmama rağmen çatladım sizde çatladınız mı hiç napmam gerekiyor karnım da alt tarafında pembe pembe duruyo 🥺 Ama olsun evlatlarımız için değer 😍🐣
minnakanneeee Fulyabaykan benim doktorum sadece zeytinyağı ve hindistan cevizi yağı kullan dedi daha vücudum da çatlak oluşmadı iyi geliyor ikiside bana
Zu_leyha Fulyabaykan ya bende 28hftaligim karnimin altinda 2yerde çatlak var çoğalmasindan korkuyorum ama ne kullansak fayda etmez çünku deri gerginleşiyo normaldir bende bebe yağı kullaniyodum son haftalar yaklaştikça çoğalır heralde birazda genetikmia bu durum
Ebrukarayali Fulyabaykan ben baya iyi çatladm 39.haftaya giriyoruz bio oil kullandm ara ara ama bu sıcakta zor kullanılıyo zaten
Fulyabaykan Zu_leyha bana da çoğalır gibi geliyor çünkü bi anda şişiyosun ama çok kötü görünüyor hiç fayda edecek birşey var mı acaba
Milenka Fulyabaykan çatlak oluşumu genetikle de ilgili olabiliyor. Naparsaniz yapın çatlama olayı olabilir. Bol su içmek iyi geliyor. Birde karnınız kasinirsa vs kaşımak yerine yağ dan sürmeniz daha faydalı olur.Kasima daha çok beter hale getirir
Fulyabaykan Milenka valla göğüslerimi kaşımaktan iğrenç birşeye döndü karnım da o kadar değil ama göğsüm ve bacaklarım çok kötü oldu
Fulyabaykan Funda2735 ayy hiç gülceğim yoktu cidden benim varya göğüslerim ve bacaklarım o kadar çirkin oldu ki kendimden tiksindim artık
Sancarefeem Fulyabaykan 2. Hamileliğim ilkinde kullanmadığım şey kalmadı bütün hamileliğimde giydiğim şeyler kremli yağlı oldu geçmedi o derece ama sonuç heryerim çatladı tamamen genetik asla inanmıyorum kullanılan şeyin etki ettiğine şimdi hiçbişey kullanmıyorum
Fulyabaykan Sancarefeem cidden o kadar şey kullanmanıza rağmen çatlaklar oldu mu bence genetik vücut yapısıyla alakalı
tlnnlt Fulyabaykan bende biooil kullanıyorum 22. Haftadayım şimdilik çatlağım yok ama herkes genetik olduğunu söylüyor ilerleyen günlerde sanırım bende de olacak
-hilal Fulyabaykan beni görseniz çığlık atarsınız dirseğimde de garip çatlak gibi birşey var eşim diyor ki oha dirseğinde çatlamış
Birkizannesi_5260 Fulyabaykan 25hafta erken değil mi çatlama için 30dan sonra artıyor daha çok ben çok çatladım mesela her şeyi kullandım yok fayda etmiyor genetik faktörmüş bu duruma alıştım yapacak bir şey yok son zamanlar daha çok çatlayabilirsin ama olsun bebeğimiz sağlıklı olsun gerisi önemli değil ☺️
Fulyabaykan Birkizannesi_5260 valla erken mi bilmem ama ben çok kilo aldım canım 10 kilo aldım bide ben serklaj oldum rahim ağzım kısaydı doktor sürekli yat hiç bi iş yapma diyince de ee nolcak haliyle yiyip yiyip yatarsan kilo alcan bende şiştim baya yat yat
Sancarefeem Fulyabaykan evet diyorum ya kıyafetlerim yağlı kaldı hergün duş alırcasına sürüyordum herşeyi ama sonuç sıfır hani azıcık etki olsa bikaç yer etki eder ama heryerim çatladı tamamen genetik