Hiç biri doğumdan sonra da olmayacağım ne olduğu belli olmayan sıvıyı ne bebeğime ne de kendime vurdurmam cok fazla yan etkisi var ve şimdi sadece hafif ağrıyla gecirenlerin bile ilerde başka türlü hastalıkların cıkabileceği konusunda söylemler var ve cok mantıklı
daha korona belası cıkmadan aşısının hazır olması bile bunun bir plan olduğunu gösteriyor