1 saate yakın sürdü. Perinatoloğa yaptırmıştım. Herşeyi gerçekten çok detaylı bir şekilde anlattı. İç organları dış organları hepsine tek tek baktı. Bir yerin ölçümünü yaparken mesela “bu değerin en az 2,5 olmasını bekleriz seninki 4 gayet iyi” gibi açıklamalar yaptı. Renkli olarak da gösterdi ve fotoğraf verdi. Bebeğimin en net fotoğrafı oydu, bidaha hiç o kadar göremedik eli ayağı hep ağzındaydı☺️ Şuan 34+3üm.