Nurssss Doğdugunda dahada belirgindi hafifledi ama hala göz altı torbaları var bu geçici bi durummu acaba bi bakarmı bilgisi olanlar🙂[url=https://www.hizliresim.com/7s6qsoi][img]https://i.hizliresim.com/7s6qsoi.jpeg[/img][/url]
Beyzanur_25 Nurssss benim bildiğim kadarıyla geçici yeni doğanlarda hep öyle oluyor zamanla düzeliyor yaa öyle ponçik ki annesi masallah
Portakalgeliyor Nurssss allah bağışlasın :) gözleri şiş gibi olması normalmiş zamanla düzelirmiş öyle diyolaa 🙈😂