Arkadaşlar merhaba.28 haftalık hamileyim bundan önce Suyuma gayet normal demişlerdi.Fakat az önce doktor suyu sınırda biraz daha azalırsa riskli gebelik bölümüne sevk edeceğim dedi.Böyle bir durum yaşayan var mı suyu artırmak için ne yapılır.Bu arada benim böbreklerimde kist vardı bebeğe geçmiş olabilir dedi doktor bu yüzden su azalmış olabilir mi .