Yusufveannesi Merhaba kızlar 1 aydın bebeğim kokulu gaz çıkartıyor ayyy burnumun delikleri tahriş oldu nerdeyse:) ya şaka bi yana bi sitede dr sağlığı normal bebeklerde kokulu gaz olmaz demiş bende bu nedenle endişelendim.Acaba sizlerde de böyle bi sorun varmı yada oldu mu? Cevap verirseniz inanın çok sevinirim.
Sarella Yusufveannesi yediklerinizde etki etmiş olabilir mesela dışarıdan yemek mangal türü yağlı mesela lahana kavun kuru fasulye yediklerinizde bir sıkıntı yoksa doktora danışın üşütmüşte olabilir
Ciara93 Yusufveannesi maşallah uzun ömürleri olsun sağlıkla inşallah. Ben bebeğimin pek kötü kokulu gaz yaptığını hatırlamıyorum o dönemde. Çok aklına takılırsa doktora götür diycem de ben olsam pek endişe etmezdim galiba 😂
Cerenora Annesi biraz üşüyor olabilir mi? Ayaklarını özellikle sıcak tut kendi yediklerine de dikkat et özellikle çiğ beslenmemekte çalış yeşillik falan çiğ yeme. Dondurma yeme soğuk su içme bakalım değişecek mi.
Cerenora Yusufveannesi Ah işte analık zor😊 Büyük kızımdan biliyorum o pırt kokmaya başladı mı bil ki üşütüyor😊
Cerenora Yusufveannesi Çok bebeklik dönemini hatırlamıyorum benim dana 8 yaşında. Ama kötü gaz kokusu bizim için üşütme belirtisidir. Ağzı kötü kokarsa bademcik enfeksiyonundan şüphelenirim, dışkı kötü kokarsa yine üşütme ve bağırsak enfeksiyonun belirtisi olabilir.
Yusufveannesi Ciara93 Bnde onu diyorum 😂 bi kalabalığa gidsek nerden geldi bu koku denirse 😬 bn ne yaparım 😂😂
Yusufveannesi Ugurun_mamasi yok canım daha 1 hafta önçe gittik hastaneye sarılıgı için bagırsak tahlili yaptılar çok şükür temiz çıktı
burcuali38 Yusufveannesi benimkininde kokusu değil de bi sesi var duysan büyük insan sanarsın 😁 kaç kez kucağımda saldı eşim yüzüme bakıyor sen miydin diye 😁😁 inan dışardan duyan asla bebek yapıyor demez.Senin dediğin gibi bende eşime diyorum kalabalık bi yerde kucağımdayken salsa millet inanmazda yapıyor çocuğun üstüne atıyor derler 😁😁
Yusufveannesi Kızlar bu arada oğlum zayıf olduğu için doktor mama önerdi Acaba mama mı??? Böyle kötü koku yapıyor 🤷♀️