Merhaba hanımlar.
Bu sabah Zeynep kamil kadın doğum hastanesinde detaylı usg vardı. Bebeğim 22+5 günlük ultrason da kolpus kallozum adi verilen beyinde tam gelişme olmadığını söylediler. Ama tam nette konuşmuyorlar yanılma payı var mıdır acaba etrafınızda bu durumu yaşayan başına gelen var mı bilgi verir misiniz