Kbra_fth1 24+4 olduk ama 2_3 gündür çok nadir hissediyorum hareketlerini 😐 endişeleniyorum da böyle olan anne adaylarımız var mı 🥺
U-E Kbra_fth1 canım daha haftan cok küçük bebişinde cok küçük hissetmemen yada cok az hissetmen normal
Merakliduygusal Bende aynı haftadayım, bi gün çok hareketli bi gün çok hareketsiz. Ama usg de Allah’a şükür sağlıklı. Bi kaç hafta sonra hareketleri oturacaktır