Evremavem Avrasya hastanesinde Nurcan hoca’ya takibe giden, doğum yapan arkadaşlar bilgi verebilir mi? Memnun musunuz normal doğum taraftarı mı, sezeryan olduysanız da memnun kaldınız mı iyileşme sürecinden vs.
Destinaa Evremavem ben de Nurcan hocaya gidiyorum bu cumartesi 39+2 olucam çatı muayenesi yapacaktı Doğum şeklini konuşacağız dedi bana normal Doğum taraftarı gibi geldi
Asel05 Destinaa 3800 normal 4800 sezeryan demişlerdi isteğe bağlı sezeryan kaç oluyor bilmiyorum yada ayrı fiyatı varmı bilmiyorum
Asel05 Evremavem benimde doktorum şuan izinde her an doğum.olanilir olursa Süleyman bey ve Nurcan hanım yardimci olacak dediler doktorunuzdan memnunmusunuz başımdan beri çiğdem hocaya gittim ben çünkü pazartesi basliycak ben 39+1 olucam gece yarisi
Evremavem Asel05 ben Nurcan hanıma henüz başlamadım, güzel duydum ama birebir doğum yapanlar değildi onun için yine de araştırmak istedim deneyimleyenlerden
Gfg22 Merhabalar ben Nurcan hanımda Doğum yaptım süper birisi allah ondan bin kere razı olsun. Normal doğum taraftarı ben kesisiz dikişsiz doğurdum. Gülşen ebem de süperdi allah bin kere rAzı olsun ikisinden de
Asel05 Gfg22 Yaa bakalım nasip artık pazartesi doktorum gelcek izinden inşallah bende normal doğum yapabilirim bebeğim iri bir bebek doktorum olası riskler sıraladı 4 kilo üzeri olduğu için siz kaç kg doğum yaptınız acaba
Gfg22 Asel05 ben 3.400 yaptım gayet iyiydi suni sancı verildi biraz o zorladı sabah 7 de gittim hastaneye yatışım yapıldı saat 14:04 te bebeğim doğdu çok şükür darısı size inşallah