Enda badembid 5 gun var reglime suan ama hcg 1.20 den yukselirmi bilmiyorum kasık ağrım da var ama beklemekten baska yapcak bseym yok suan gecikmesi ümidiyle
hilalsahin35 gmzgncr erken dönemde kan testi yaptirdiginda hormon seviyesi yeni yeni yukselmeye başladığından genelde düşük cikiyor negatif olarak degerlendiriliyor
gmzgncr hilalsahin35 bende bir hafta arayla önce 2,31 ikinci testide 7 gün sonra reglin ilk günü verdim 2,46 çıktı. 3 gün geciktim ama bilemedim şimdi
hilalsahin35 Enda benimde aynıydı bekleyin tekrardan test yaptirin bebek istoyorsaniz inşallah pozitif çıkar
Buseninannesi_21 Enda Evet yükselebilir ama en iyisi adet gününüz de kan verin inşAllah gebelik vardir. 😊
sdmr20 Bfduam aynen sanmam ama ya hamilelikle alakası yoktur daha çok yumurtlamayla alakalı olabilir diye düşündüm ama bu ay da ovulasyon takibi yapmadım artık neyse ne bakalım☺️
Enda sdmr20 benimde oyle oldu bende heveslendimm epeyy ama adetime 3 gun olmasna ragmn yine adet oldm birdahaki aya aartik kismet insaAllah gebeliktir sizdeki