Tgcbbrdmr canım benim eşim de oğlumdan sonraki hamileliğimde düşük yaptım, doktorum araştırıyordu sebeplerini. Sperm testini başta vermek istemedi. Bi tane evladımız var, sorun bende olsaydı o olmazdı dedi. Ama doktorumuz koskoca profesör. Her ihtimali göz önünde bulundurarak yola çıkalım diye düşünüyor, sende bi şey çıkacağından değil dedim. Bazen spermlerdeki şekil bozuklukları falan da düşük yapmaya sebebiyet veriyormuş çünkü. Öyle öyle ikna ettim. Çok anlatmadı ama onun için zor bir süreç olmuş. Hastanenin tuvaletinde hijyenik olmayan koşullarda. Hatırlamak bile istemiyor.