Sevval1234 bende çok korkuyordum ama tıp gelişti ağrı bile hissetmedim ben zaten şöyle düşün eğer korkunç bir şey olsaydı insanlar 2.çocuğu yapmazdı de o zaman için rahat eder belki ben sezaryen tecrübem var her şey olup bitiyor eve gelince biraz bebeğin bezini felan değiştirirken belin ağrıyor bir de dikişlerine dikkat et hiç korkma