KadersizMelek Bu uygulamaya göre 20+5 ultrasona göre üç gün öndeyim. Sizce detaylı ultrasona kaçıncı haftamda girmeliyim?? Daha net görüntülenmesi için ??
Umayyy KadersizMelek 20+5 te girmistim bende yuzu istedigim kadar net degildi 24 haftaya kadar yolu var detayli ultrasonun. Mesela dun kontrolum vardi 24+3 teydik yuzu baya belirgindi cok sevindim o kadar net gordugum icin ☺️
Umayyy KadersizMelek elbette diger organlar net gorunur suan bile yanlis anlasilmasin ben yuzunu dedim ☺️
KadersizMelek ocak2021 Pazartesiye randevum var ama o zmna 21 haftada oluyorum acaba 22ye sarkıtsam mı diye düşünüyorum 🤔
ocak2021 KadersizMelek 23. Haftaya kadar süresi var diye biliyorum sonrasinda bebek büyüdüğü için görmesi daha zor oluyormuş
Sulee_ KadersizMelek ben 21. Haftamda yaptırdım tam netti yuzu hatta bize gülerkenki resimlerinden verdi doktor
Buse7111- KadersizMelek ben 23. Haftamda yaptirdim her hareketi gayet net bi sekilde gozukuyodu yüzünün şekli kime benzedigine dahir herseyi netti