Merhaba 37 haftalık gebeyim. Doktorum izinde olduğu için muayenem geçikti bir kaç gün ama iki gündür belimde ve sol kasığımda ağrı var ayrıca bebeğim kasılıyor ve ayakta bile karnımın acıdığını hissediyorum. Sancı böyle bişey mi deneyimli annelerr 🤨🤨🤨