Syrnn 38+6 günlük hamileyim dün gece sancı şikayetiyle hastaneye gittim ancak rahimde açıklık yok nstde doğum sancısı cıkmadı. 41e kadar bekleniyor eğer sancı yoksa suni sancı dediler. Doğumu kolaylaştırmak yada başlatmak için ne yapabilirim?