40+2 günlük hastaneye ritmik sancı ile gitmiştim 10 dakikada bir geliyordu. Nst çekilince sancılarım 40 civarı çıkmıştı ebe muayene ettiğinde 5 cm açıklığım oluşmuştu biraz suni ile desteklediler ve yaklaşık 1 saat 45 dakika sonra oğlumu kucağıma aldım. Sancıların ritmik olması da önemli. Birde hamileyken çok nst çekilmiştim ama doğum yaptığım gün çekilen bariz doğumun olacağını belli ediyor zaten.