bernaesen Kızlar merhabalar 39 haftalık olduk artık. İstiyorum ki gelsin hemen çok zorlanmaya başladım. Bugün afedersiniz iş çamaşırımda yapışkan sümüksü bişey gördüm doğum geliyormudur acaba bilginiz varmıdır. Geceleri de çok sancım oluyor
Vera18 bernaesen nişanınız gelmiş olabilir doğuma az kalmış zaten. Geceleri sancınız olması gayet normal. Kontrole gidin bi isterseniz
Sedakarakas1 Benimde nişanım buna benzer birşeydi . 4-5 gün sonrada suyum patladı . Doğum başladı . Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah