honeyland anladım canım baktım şimdi internetten de 32. Haftaya kadar yapılabiliyor yazıyor Doktoruna da sor yine yaptırmak istiyorum ama bu haftada yaptırmak sorun olur mu de ama sorun olacak olsa yaptır demezdi zaten. Hiç korkma çok dikkatli yapıyorlar işlemi, bebeğine de bi zarar gelmiyor iğneyle sıvı alıyorlar sonra o bölgeye ufak bandaj yapıştırıyorlar. İlk gün duş almak yasak, ertesi gün bandajlı çıkartıp alabilirsin. 3 gün dinleneceksin ağır kaldırmak ağır iş yapmak yok bol su içeceksin.Bi kanama yada çok akıntı sıvı gelmesi olursa hastaneye gideceksin.10 gün de ilişki yasak. Bana bunları söylemişlerdi, şükür hiçbir şey olmadı. 1 ay da çıktı sonuçlar temiz geldi çok şükür ama beklemek çok zor geliyor insana sakin şeyler dinle dua et bol bol bebeğin senin duygularını hissediyor bunu unutma rabbim büyük inşallah güzel gelir sonuçlar daha fazla geç kalmadan yaptır bence