23 haftalık gebeyim ikinci gebeligim kızımdan kalan 3 4 parça kıyafet beşik falan var. İlk gebelikte bu haftalarda neredeyse tüm kıyafet beşik hepsini almışim fotoğraf Lara bakınca fark ettim bundada bir rahatlık üstümde daha 116 gün var alınır diyip oturuyorum sorun bende mu yoksa ikinci çocuk ne alacağını bilmenin rahatlığı mi 😄