Ftma05- bende 21+4 oldum bende hep yuz üstü uyurdum ilk aylarda hep öyle uyudum artık yan yatmam bebek için daha iyi olacağı söylendi bende birtane ayıcık aldım yan yatık ona sarılıp uyuyorum , bazen yastigada sarillip yan yatıyorum , bu yüz üstü dönmemi engelliyor bir kaç gün dene sonra sende alışırsın 🙂