Dkdkjsjs benim de oluyordu canım ara ara oluyor o ağrılar ilerleyen aylarda da oluyor. Bir de bezen gaz sancısı da olabiliyor çok şiddetli. Karnını kolla üşütmemeye çalış, biz anlamıyoruz sıcaklardan ama ufacık soğuk almada onlar içeride huzursuz oluyor. Dikkat et kendine 🙏🏻🙏🏻☺️