Aylaa55 ben ebebek canyon travel sistem almıştım ilk başlarda pusetle kullanımı çok rahattı seviyordum arabayı sonra büyük parçayı takınca kızım hiç oturmak bile istemedi ona 😂 kullanamadık ve sattım onun yerine Kraft cockpit aldım Çok memnunum tabi bazı eksik yönleri var ama pratik ve sağlam bir araba fazla yer de kaplamıyor 👍 puset olarak da trendyolda uygun fiyatlı var ben şimdi ikinciye hamileyim oradan alacağım 160 200 TL civarı bişey. Zaten 5 ay max kullanılıyor canım 🤗