Kızla bugün sağlık ocağına gittim 20 haftalığım tetanoz için gittim ama doktor üniversite mezunu olduğum ve aşılarım hep yapıldığı için tek dozun yeterli olacağını onu da 24. Haftada yapmanın yeterli olduğunu söyledi benim gibi olan varmı ? Tek doz yapan