Gokcekatun_ Kizlar mide bulantım çok olduğundan doktor zararsız ilaç vardı günde iki tne alaxagim kullanan var mı ilacın adı prilam dr 10 mg
Fulyaaa1 Gokcekatun_ merhaba çoğu hamileler o ilacı kullanıyor zaten ilaç hamileler için tasarlanmış bir ilaç 🤗
hamisanne_63 Gokcekatun_ hiçbir zararı yok o ilacın ama pek faydası da yok 🤷🏼♀️ Yani bana hiç fayda etmedi umarım size faydası olur
Mrv1007 Gokcekatun_ kusmaktan ölüyordum resmen serumlarla yaşadım. Bana etki eden tek ilaç oldu prilam dr. Zofer var bir de cokk daha ağırmış onu da denedim ancak sadece prilam etki etti. İnşallah çok iyi gelir size de 😍