Kizlar doktor bugün aradı kan sonucum çıkmış hepsi normal bı tanesi sınırda çıkmış dedi kızamık kızamıkçık dedi önemli mi bida kan alalım dedi aç karna değildim o an alındığında belki ondan demiştir 8.00 olması gerekiyormus bnm 8.01 sınırda çok da önemli değil de dedi biz ihmal etmeyelim dedi.