Selam kızlar bugün 39+0 haftalık oldum öğleden sonra kontrolum var cuma günüde kontrolum vardı doktor alttan baktı hiç açılman yumuşaman yok aksine çok sert normal doğum biraz zor olur dedi. Zaten panik ve endişe içindeyim nasıl doğurucam diye doktorda öyle deyince iyice korktum. Özel hastanede doğum yapcam sezeryan olmaya karar verdim bugün doktorlarda paylaşıcam bu durumu yakın zamanda sezeryan olmuş anneler tecrübelerinizden bahsedermisiniz yada sezeryan olmalımıyım ilk doğumum çok heyecanlıyıım 🤰🏻😒