Papatya2768 bende ilk duyduğumda şaşırmıştım ama doktor normalde zeynep kamildede çalışıyor kendi kliniği var ümraniyede bende burada postlardan duyup girmiştim oraya çok memnun Kaldım 40 45 dk sürdü benimki eşimide içeriye aldı yanina oturttu bende yattigim yerden karşıda ekranda izledimm önce organlarına bakıyor ölçümlerini yapıyor sonra renkli ultrasonla izliyorsunuzz en keyifliside renkli hareketlerini görmek oldu benim için esime video çektirdi telefonla ani olarak duruyor öyle ucuz olmasıda hem iki hastanede çalışıyor olması hem de çok talebi var ondandir ama pişman olmazsiniz giderseniz çok kibar tatlı dilli bir doktor nazik konuşuyor sohbet ediyor aklınıza takılan herşeyi bıkmadan defalarca anlatıyor tavsiye ederimm