zlmsrt
Kızlar ya 21 haftalık oldum hala kusıyorum geçmeye niyeti yok galiba bu mide bulantılarımın .var mı benim gibi olan yada ne çare buldunuz
Derya341986
Bende de var cnm 12 den sonra kalmaz dediler 15 e geldim hala var. Kız çocukları çok mide bulantısı yapar diyolar benm cinsiyeti belli değil ama ondan olabilir
Fidashka
Bazilarinda bulanti hic olmaz bazilarinda 3-4 aya kadar olur sonra geçer bazilarinda ise malesef 9 ay olur..Herkeste farkli
Esenuygurr
22.5 haftalik olduk hala kusma var gelince geliyo kizlar
duru21
inanın kız çocuk erkek çocuk farketmiyo ben 26 +5 teyim hala sabah bulantılarım devam ediyor bazen gunnicerisndede oluyor ve hayirlisyla oğlum olacak
zlmsrt
Benim de kızım olacak ondan mı bilmiyorum ama her gün sabahlarım berbat 🤢