Kızlar ben 35+6 haftalık hamileyim dün gece nişanım geldi sonra gündüz hastaneye gittim alttan çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık. Var dedi nst gönderdi orada düzenli sancılarım çıktı sonra 1000lik serum taktı sonra tekrar nst dedi serumdan sonra sancım çıkmadı eve geldim bu arada bebek kilosu 2800 dedi
doktora ciğer geliştirici vurmaya gerek var mı dedim 34 den sonra vurmaya gerek yok dedi benim zamanımda olup vurulan var mı birde sizce doğum olur mu 1 cm açılmayla hemen