Nessliihhaann onlarda gayet ilgili doktorlar hiç korkmayın 🙏 bende çok fazla gitmezdim hamile kalmadan önce sadece okul yıllarımda rapor için falan giderdim 😅 oda şuan oturduğum yer değil annemlerin olduğu ilçedeydi şimdi farklı bi ilçede yaşıyorum sağlık ocağından şimdi çıkmaz oldum hamile olduğumu öğrenir öğrenmez gittim gebelik takibi açtırdım kartım var ordan kontrol ediyorum ara ara kan vermeye ara ara tartılmaya bide aşı için gittim ben unutsam onlar arayıp hatırlatıyorlar sağolsunlar hepsi çok ilgililer🙏 hepsiyle kanka oldum artık 😅