Aslihan2 benim doktorum 1500 olunca keseyi gormeniz gerekir demisti, bir sonraki günde de gormustu tupé yerlesmis olarak. Degerlerim normal artis gostermisti. Biz 3bini gormeden keseyi tupte gördük ama siz daha gormemissiniz, inşallah sağlıklı bir gebelik olur💕