Merakettiklerim Geri sayımlara başladık, 40 haftanın dolmasına son 27 günümüz kaldı. Doğal bir doğum isteyen anne adayına yine doğal doğuma yönelik tavsiye verecek olanların tavsiyelerine açığım, buyrun 🤗
Hilkatkaradagli Merakettiklerim Merakettiklerim Son 25 bende çok kötüyüm ya hiç mecalim yok aşırı bel ağrısı halsizlik
Merakettiklerim depsizoo Hareket vs anlamında yaptığınız bir şeyler var mı ya da doktorunuzun tavsiyesi ?
Kumral5 Benimde son 26 ben artik zorlanmaya basladim bugun doğsa doğmasin demiyecegim gece uykularim yok artik zombi gibi geziyor evin icinde bugun komtrolum var bakalim ekstra bisi yapmiyorum yuruyus yapmaya hareketsiz kalmamaya calisiyorum o kadar
Merakettiklerim Kumral5 Ben de sabretmeye çalışıyorum, biraz daha vakti var diyorum o yüzden teselli bulmaya çalışıyorum ama hakikaten ben de çok zorlanıyorum, Allah hepsine sağlık sıhhat versin bebelerin. Şöyle tam vakitlerinde doğsunlar
Ysmmmnn Merakettiklerim yok bu benim ikinci doğumum ilkindr şok çanalamıştım doğsun diye😅 kaıslmalarım oluyordu plates topunda hareket yapıyordum squat yapıyordum yürüyüş yapıyordum ikincide kendi doğsun bi sorun olmazsa diye beklyrm😅
Merakettiklerim Hilkatkaradagli Annem bel ağrısı olduğu zaman doğumun yakındır demişti, ben de kendimi sürekli belim ağrıyor mu diye kontrol ediyorum ama ağrı felan yok 😁
Ysmmmnn Merakettiklerim yok yaradı şükür faydaısnıda gördüm acile falan çok gittim ben her gitmemde açılmama falan bakılıyodumoradı beni biraz yıprattı bunda gitmeyi düşünmyrm suyum galan gelmezse sancıöı evde çekmek istyrm 5 dk ya füşünce giderim başka bir sıkıntı olmazda inşallahta olmaz
Merakettiklerim Ysmmmnn anlıyorum, evet her seferinde muayene olmak kötüdür, inşallah sağlıkla kucağınıza alın 🤗
Merakettiklerim Hatice-93 Off herkes yatıyor ve bekliyor galiba ya bir ben deli divane neler yapsam diye koşturuyorum 😄😄 insanlarda erken daha çok fazla şey yapma erken doğum olur düşüncesi de var biraz sanırım, 37. Hafta olmayı bekliyor çoğu kişi başka postlarda da okuduğum kadarıyla 🤔 ama bence ne kadar erken başlanırsa süreç o kadar kolay ilerler
Hatice-93 Merakettiklerim 🤣🤣birtek sen değilsindir canım ama bende İnternetten araştırıyorum suyum gelimce ne yapmalıyım Nisan gelince ne yapmalıyım ilk gebeliğim çok heyecanlıyım çevremdeki tecrübeli kişilere soruyorum öyle post açılınca bakiyorum tabi 😊
Merakettiklerim Hatice-93 benim için de o aşamaya gelinceye kadar ki kısım önemli yani ne yapmalıyım ki doğum başladığında açılmam rahat olsun hatta hastaneye olabildiğince evimde vakit geçirerek gidebileyim, bu kısım şuan öncelikli benim için