Mom526 Asiye_89 canım o hafta bende de vardı kalsiyum ve magnezyum eksikliği dedi doktor…Bim de günlük süt var onu 3 günde bitir 1 litreyi bir de magnezyum kullan,günde bir tane de soda önerdi doktor..20+3 oldum şimdi rahatim çok şükür