Oykum_23 muzicemsu Engel degil bnmde troidim var 13 haftalik hamileyim bebegimin durumuda gayet iyi cok sukur ilaclarini kullandigin ve kontrollere duzenli gittigimn takdirde hicbirsey olmaz merak etme
Oykum_23 muzicemsu Ben zaten hamile kalmadan oncede farketmistim troidim oldugunu ama doktora gitmedim hamile kaldigimda ortaya cikti sonra zaten direk ilac tedavisine basladilar her ay duzenli kontrole gidiyorum ilaclarini kullaniyorum bir sikintim yok şükür şimdi
zynpada muzicemsu nacizane tavsiyem testletinizi aynı yerde yaptırmanız ve tek bir doktorun takibinde olmanız. Çünkü testin yapıldığı hastanenin kalibrasyonuna, testin verildiği saate, o gün ilaç alıp almadığınıza göre bile değişen bir sonuç bu.
muzicemsu zynpada öylemi bilmiyordum yarın jesebicin gidecem sorun sıkıntı olmazsa artık başka doktorla yola devam edecem inslalah
Hilal-95 muzicemsu verir muhtemelen sabah aç karnına içiyorum ben 1 saat sonra yemek yiyorum doktorun anltır sana zaten ama bence bi an önce gitmende fayda kuzum ben gebeliğim boyunca kullanıcakmısım
Oykum_23 muzicemsu Rabbim hayirlisini nasip etsin sanada sifa versin hayirlisiyla evlat sahibi olursun inşAllah iyi düşünun ki iyi olsun herşey ❤️
Kahverengi muzicemsu bende hipertroid vardı değerlerim normale dönmeden hamile kalamadım ayrıca normale dönse bile bazı doktorlar döner dönmez hamile kalmanın olumsuz olucağını söylüyor bence bir kadın doğum doktorundan fikir al.