Fulyaaa1 Merhaba arkadaşlar özel hastaneye gidiyorum ikili test tarihim yaklaşıyor özele o kadar para vermek istemiyorum devlette yapılıyor mu yada yaptıran var sa bilgi verirse sevinirim
esraizmirli Fulyaaa1 yapılıyor tabiki bende öyle yaptırmıştım ☺️ Kadın doğumdan randevu alın ikili test için geldim diyin sizi yönlendirir doktor ☺️
Selen37 Fulyaaa1 Devlet bana uzak olduğu için gidememiştim o yüzden mecbur özelde yaptım yoksa devlette de yapılıyor. Ben 80 TL ödemiştim neyseki çok tutmamıştı
Demetaluc Fulyaaa1 ben ozelde yaptırıorm tum testlerımı cok fazla malıyetlo degl mesela ıkıli tarama ıcın 80 tl verdim baska bır teste 32 tl verdim
Fulyaaa1 esraizmirli cok teşekkür ederim tam olarak kaç hafta kaç günlükken gittiniz acaba 12-14 arası deniliyor.
Minik0222 Evet yapılıyor. Bende senin istediğin gibi yaptırdım. İstanbulda ikamet ediyorsan eğer. Zeynep kamil hastanesinde şuan randevu gözüküyor. En ideal zamanı 12. Haftaymış. Bende ozaman yaptırmıştım. Randevular bitmeden almanı tavsiye ederim.
Fulyaaa1 Minik0222 12 haftalıkken gideyim o zman bende 🤗 hayır hataydayım gerçekten randevu sistemleri cok değişik devlet hastanesinin randevu bulmak cok zor şimdiden ayarlamaya çalışacağım
Minik0222 Fulyaaa1 aynen öyle ben günde her aklıma geldiğinde bakıyordum. Gece 2 de 4 de hep lavaboya uyandığımda baktım. En sonunda buldum ☺️☺️☺️
Fulyaaa1 Minik0222 yakın zman da yaptırdınız sanırım . Özele de cinsiyet amaçlı gitmek istediğim için 13 14 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum maglum her girişte ücret ödüyoruz 🤗
Bebegimlebihayat Kızlar ikili test için hangi bölüme başvuracağız yada nasıl randevu alacağız yönlendirebilirmisiniz.İstanbuldayım anadolu yakası
esraizmirli Bebegimlebihayat kadın doğum doktorundan randevu alın o sizi yönlendirecek ☺️ Perinatolojiye falan gerek yok perinatoloji detaylı ultrasonla alakalı☺️
Fulyaaa1 Selen37 cok iyi tutmuş benim gittiğim hastanede 400 den bahsediliyor gereksiz geldi bana tahlillerimi de devlette yaptırdım böyle bir imkan varken yaptırmak istemiyorum açıkçası 🤗
Minik0222 Fulyaaa1 evet 4 ağustosta yaptırdım bende. 15 gün sonra sonuçlar dedi. Özelede ay sonu gideceğim. Doktor 16 haftalıkken gel dedi. Sonuçları aldığımda 16 haftalık olacak ozamanda cinsiyeti öğrenmeye gidicez Allah izin verirse 🙏🏻🌺
BusraUras Fulyaaa1 ikili test çok pahalı bir şey değil ki. Biz kan tahlillerine 65tl civarında bir para ödemiştik zaten ölçümlerde muayene esnasında yapılıyor. Detaylı ultrason gibi pahalı bir işlem değil. Bu işlemi devlette yaptırdığınızda o doktora muayene olmayacaksanız devlete devam etmeyecekseniz gereksiz bir işlem çünkü her türlü kendi doktorunuza gelip muayene ücreti verip sonucu göstereceksiniz.
Fulyaaa1 BusraUras hastaneden hastaneye göre değişiyor sanırım kendi doktorum bu şekilde yapmamı istiyor aslında devlette yaptırıp sonucuna bakıyor 🤗
Fulyaaa1 Minik0222 aslında bende aynı sizin gibi yapmak istiyorum cinsiyet 16 da kesinleşiyormuş galiba bende öyle yaparım insallah🤗
Demetaluc Fulyaaa1 ama bu bırazda doktorla alakali en basta kan ıdarar testlerini doktorum devlette yaptr gel burd 300-400 tutar dedı hepsını devlette yaptrdım taramaları ozelde yaptrdım ve yaptrcam renklı ultrason ıcın ama devlete gıderım onun fiytları cok ucuk dıorlar (700-800)