Canselyaren Sata göre 7+6 günlük hamileyim ama ultrason da 6+6 çıkıyor normalmi sizce bir hafta oynaması kızımda hep iki gün oynardı dün doktor 6 haftaya görede bebek iyi gelişmiş diyor yani ya kndisi yalnis ölçüyor yada öyle mi çıkıyor anlamadım ki
Edakcbyk Canselyaren Doktorum 2 hafta önde ve geride olmasını çok normal karşıladıklarını söyledi dün ki komtrolümde 😊
QOH Canselyaren onu ilerleyen haftalarda doktorunuz söyler,bende hep 2 hafta önden gidiyordu ultrasonları karşılaştırarak bebek iri mi yoksa öncesinde mi döllenme olmuş ona bakmıştı.
Kararsizinsan Canselyaren benimde oyleydi dr gec yumurtlama olmus dedi ve 8 gun son adet tarihimi oteledi. Bu zamana kadar da doktorun belirledigi sat a gore gitti ve 31 haftalik hamileyim. Sizinde gec yumurtlamadir. Cogu kisinin sat ile uyumlu olmuyormus ztn..
Denizcyc Doktor satı düzeltmedikçe sata göre hesap yapmak gerekiyor. Çünkü gebelik boyunca ultrasonda hafta ileri geri oynayabiliyor. Benim ilk haftalar gerideydi, sonra gününü yakaladı, sonra geçti. Son haftalarda da satla uyumlu gidiyor.
YrtswnArkn Canselyaren 1 er hafta ileri veya geri olması çok normal ksrsiliyor doktorlar sorun olarak bakmıyor benim de önden gidiyor fakat doktorum sat baz alıyor
Canselyaren YrtswnArkn Kızımda bnimde 20 den sonra önden gitti 2 3 hafta erken döndü o yüzden buda geride bklm
Canselyaren Kararsizinsan Kuzum geç döllenme olmadı bnde tam gününde onu kararlastirdikta bklm hayirlisi
Canselyaren YrtswnArkn evet bizde öyle düşünüyoruz birde bu haftalarda ağrı normalmi kusma bulantı hiç olmadı ama bel ağrısı bacak ve bazen allttan vuruyor arada korkuyorum Dr kanama olmadıkça normal dedi
Gul-42 Canselyaren belımde agrı degıl acı var benım yatınca kalkamıorum damar asılıo gıbı oluyor bacak kramplarım hıc gecmedı hala mıdem bulanıo mıdem yanıo