Günaydın arkadaşlar 🌸 37+4üz normalde aşırı hareketli olan bebeğim birden hareketini kesti inanılmaz az hissettiriyor kendini ve birden oldu doktora gittim tabiki her şey normal görünüyor dedi ama birden neden azalır hareket pat diye anlamadım. Böyle yaşayan oldu mu acaba ?