Hilalkorkmaz Leylaleilaa ben normalde tüy dökücü kullanıyordum ama zararlı olduğunu söylediler agdaya başladım iyikide başlamışım Ağdaya kuzenim yapıyor bana ayda bir kere oh dünya varmış diyorum yani okadar rahat 😌
Burcuckmk Leylaleilaa ağda en rahatı jilet yapmak hem zorlaşıyor hemde cok cabuk uzuyor agda ’da 1 ay rahatsin
Arfe Leylaleilaa ayy bende bugun gidecem ılk defa agdaya cok utanıyorum ama mecbur kendım yapamıyorum acı eşiğimm artmıs galıba dayanamıyorum baskası yaparsa nasıl olur bılmıyorum denıcem 🤗🤗😂