Sogancik Burcu388 bende hiç belirti yoktu canım. Nette yazdığına göre iştah artışı, hızlı kilo alımı, sık idrara çıkma falan. Sen şekerin varmış gibi dikkat et. Karbonhidrat ve şekeri dikkatli tüket test yapana kadar. Ben yandım sen yanma☺️
Saripapatyam1 Burcu388 hiç belirtisi yoktu bende malesef şeker belirti vermiyor tatlı şeyler yemeyin test yaptirana kadar