Yenigelin543 ben ama univeriste hastanesinde yaptim normal kadin dogum hastaneside iyidi ama universite hastanesi daha cok olanaga sahip oldugu icin ben orda yaptim tum konturollerimde orda oldu simdi yine ayni hamileleigimin basindan beri gidiyorum 8 haftam kaldi bi sıkıntı olmuyor aslinda benim de dogumumda ebe ve asistan doktor geldi hastanede doktor oluyor olasi bi ters durum olursa mudahale ediyor ama bisey olmuyor ebelerde gayet tecrubeli iyi oluyorlar