bngs_irem 1 buçuk saattir adet ağrısı gibi bi ağrım var belimde de ağrı var hatta bacagıma iniyo ağrı. 37+5 haftayım. Doktorum 5 gün önce bebek gelmek üzere 38 i zor bekler demişti. Bu anlattığım şekilde başlar mı doğum kızlar ?
Dilekcnkn bngs_irem Yani sancılarınız düzenli mi genelde belden kalçaya doğru gelir kıvrandırır sizi o şekilde birşey mi tuvaletin geliyor gibi olursun
Zynpsnmz bngs_irem gece aynısı bana oldu 4 saat boyunca adet sancısı gibi ağrı geçti karnıma şuan iyiyim bende 38 haftalığım
bngs_irem Dilekcnkn sancılar düzenli sabite yakın birden bu kadar sık olur mu anlamadım. WC isteği var
2-prensesannesiii bngs_irem Sabitse sancı değildir arada size nefes aldırır dinlendirir Yani. Ama siz yine de bir doktora gidin isterseniz çünkü herkesin ki farklı oluyor .
Dilekcnkn bngs_irem Belli olmaz canım açılma birden sıklaşabilirde büyük tuvaletin geliyor gibi oluyorsa eğer ki sancında düzenliymiş doktorun varsa önce onu bilgilendir devletteyse hastahaneye git hemen muhtemelen açılman falan oluyor o yüzden doğuma alırlar rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah