Selime23 nur97 Benim cinsiyeti öğrenecektik ikili taramaya girdik uyanmadı bebek ne yapsak uyuyo haftaya gideceğim 🥰🌺 sizin belli mi
RHMYT Pskanne ya bende ya 1,5 kilo aldım ama resmen 6 aylık hamile gibiyim. Acaba önceki hamileliğimde de böyle miydim diye düşünüyorum
Selime23 Pskanne Benimde karnım çıktı ama çok değil hamile pantolonu aldım ben çok rahat tavsiye ediyorum 🥰
Selime23 RHMYT Karnı çok çıkanlar için doktor bana dedi iç karnı küçük olanlarda dışa vuruyor iç karnınız küçük olabilir
Arsesari Selime23 ilk gebeligi disindakilerde karin kaslari gevsek oldugu icin daha cabuk velirgin hale geliyormuş hamilelik gobegi
RHMYT Selime23 benim öyle sanırım çünkü ilk hamileliğimde de 5 aylık falanken herkes doğuma kaç gün kaldı diye soruyordu.
nur97 Selime23 benimde bebek o kadar hareketliydi ki meyve suyu ve bonibon yedim cıkarttım ama etki etti cinsiyet içinde 15. haftadan önce kesin bir şey söyleyemem dedi o yuzden bekliyorum merakla😊
SusamTanecigi Selime23 maşallah sonra da öyle sakin bir bebek olur inşallah benimki her ultrasonda kıpır kıpır hiç durmuyor dokdoru uğraştırmadı ikili testte
Dnzdmr Benimde kısmetse 26 Şubat görünüyor doğum ama benim hiç karnım çıkmadı 😓 hamile kaldığımdan bugüne 7 kilo verdim ayrıca 😓
Papatya88 10 şubat büyük ihtimalle bakalım bebişimiz tam olarak ne zaman gelicek 14 haftalık olduk bu arada😀😀😀