Nurcankrkya Meryem ana otu suya koyuluyor açıldıkta rahminde açıldığına inanılıyor
Bi kaç dua okuyup suyundan bir kaç yudum içiyorsunuz
Doğum bitikten sonra da sudan çıkarıyorsunuz
Çiçek kapandıkça rahminde kapandığı söyleniyor. Allahın hikmeti işte inanç önemli :)