Benim 35+5te bundan daha fazla sancım çıktı doktor o gün doğuracağımı düşünüyordu. 37+0da 3 kere peşpeşe nstye girdim yine çok düzenli sancı çıktı ama parmak ucu kadar açıklığın var dedi. Bugün 37+5 gelen giden yok😅 Büyük ihtimalle bebeğim 40ı doldurmayacak ama düzenli sancı çıkınca bir iki hafta sürebiliyor sanırım doğumun başlaması