minikoglumm [url=https://www.hizliresim.com/ga3i9pi][img]https://i.hizliresim.com/ga3i9pi.jpeg[/img][/url]
teletabi minikoglumm sancın var ama nst bitimi önemli bi kere çıktıysa normal ama belli aralıklar ile çıktıysa doğum yakın gibi. Sen hissediyormusun
minikoglumm Aysela olmuyor sancım yeterli değil 41. Haftada gel suni vercez olmazsa sezeryan dedi açılmam ilerlememis 40. Haftadayım:(
minikoglumm teletabi olmuyor sancım yeterli değil 41. Haftada gel suni vercez olmazsa sezeryan dedi açılmam ilerlememis 40. Haftadayım:(malesef hissetmiyorum
teletabi minikoglumm inşallah sağlıcakla kavuşursun evde açılma için egzersiz yap belki faydası olur merdicen in çık squat yapabilirsin