Hly3 Bizimde sabah kalktık baş ağrısı, boğaz ağrısı ve eklem ağrıları vardı hepimizde bir terliyorduk Bir üşüyorduk ben serum falan taktım pazartesi şehir dışından geldik kaynanam test yapmıştı negatif çıkmıştı eve geldik pazartesi gece bende koku falan gitti sonra kaynanamgilde ve benim babamda pozitif çıkmış o günden beri evden çıkmıyoruz ama herkesde böyle başlıyor yada gerçekten fena bir salgın var boğaz ağrısı yoğun oluyor ben test yapmadım hastalandığım günden itibaren 12 gün geçti hala evdeyim şimdi çocuklarda da var bizim çocuklarda da ishal , mide bulantısı falan oldu allahım korusun hepimizi